dilluns, 24 d’agost de 2009

Ero d'Ercros

Jo els conec a tots, amb alguns hi he treballat molts anys i hem compartit tota classe de moments i hem esmorçat o berenat junts moltes vegades, amb altres hi treballo encara, dos són de la família, n'hi ha que ens trobem cada dia a l'hora d'entrar a treballar i parlem del temps, del poble o de coses més banals i també n'hi ha que només ens saludem pel carrer o fem petar la xerrada si ens trobem fent una cafè, tots treballem a la mateixa empresa que, com a gairebé totes, això ho hauríem de tenir clar, no els importa ningú, per a elles som una part de la cadena productiva i prou, i el dia que no ens necessita, doncs adéu i no et donaran ni les gràcies, jo no les vull per a res.
La situació no és agradable per a ningú, però ells la pateixen, sabem que tornaran a treballar però de moment alguns seran acomiadats i altres se'n aniran a l'atur. N'hi ha que es pregunten què han fet malament per a que els hi toqui a ells, a d'altres se'ls veu la preocupació al rostre i n'hi ha que porten la processó per dins.
Tot plegat és un bon embolic, uns saben com anirà el tema, a d'altres encara els hi han de dir i alguns esperen que s'estudii el seu cas. Esperem que la situació es clarifiqui aviat i sobre tot que millori, jo només els puc dir, ànim! estem amb vosaltres!

3 comentaris:

enric ha dit...

Gràcies Jaume!
Jo sóc dels que ha compartit amb tu molts berenars, sopars i esmorzars, ja que hem treballat junts molts anys. T'agraeixo el teu suport per la part que em toca i que puc dir-te...Això és una loteria i a mi també m'ha tocat. Encara que reconec que hi han situacions molt més dures i difícils d'entendre dins d'aquest ERO, que espero i desitjo que amb les últimes negociacions que s'estan tenint amb l'empresa és solucionin. Gràcies de nou Jaume a tu i a tots els companys que estan al nostre costat.

Reyes ha dit...

No pretenc causar mala sensació. Però si ja es profetitzava el que ha passat ara, voleu dir que aquesta gent que foten fora per agafar d'aquí un temps continuaran treballant? O tancaran progressivament l'empresa a base d'eliminar llocs de treball? Nosé, em dona aquesta sensació, tot i que no en tinc gaire idea de com funciona tot plegat tot el "jaleo" que hi ha ara muntat. A veure per on van los tiros.

lluis ha dit...

Jo pregaria a les persones que no tenen gaire idea de com va el jaleo doncs que no facin anar demagogia perquè d'aquesta manera es crea el caos i la inseguretat. Si tanquen doncs tanquen i ens buscarem feina.