dilluns, 2 de maig del 2011

Inauguració de la seu electoral d'ERC a Flix el passat divendres

Amb una gran assistència de públic es va inaugurar, el divendres passat, la seu electoral d'Esquerra Republicana de Catalunya per a les eleccions municipals 2011 a Flix. 
Això de tenir una seu electoral, on exposar les propostes, fer actes informatius sobre el programa i en definitiva ser un lloc de trobada pel que fa a les eleccions municipals, és una cosa que avui pot semblar normal, però és la tercera vegada que fem una cosa com aquesta, la vàrem encetar nosaltres ara fa vuit anys, igual com el sistema tipus revista per a informar al personal i moltes altres coses.

Innovar, ser valents, prendre decisions, consultar amb la gent, enfrontar-mos al problemes com un equip i per tant treure bons resultats d'un esforç i treball conjunt, parlar, dialogar, consensuar i saber cedir  per arribar a acords (onze regidors, onze treballadors), totes aquestes coses formen part de la nostra forma de treballar. La millor prova de que això és així és que tothom ens imita, cap problema, però si us plau imiteu també la humilitat, l'intentar, perquè no és fàcil, no tenir prepotència i no oblidar que Flix és el més important en aquesta conjuntura electoral. 
I que no hi ha res decidit, fins que la ciutadania decideix.










7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada vostè Sr Masip, sobretot la seva humilitat i la seva falta de prepotència, no podia haver descrit millor ......... el que a vostè li falta i molt.
Salutacions

Jaume Masip Llop ha dit...

A veure... es pot saber què li he fet jo per a que em tingui aquesta mania persecutòria? és que ni tan sols es molesta en llegir detingudament el que escric o és que li importa un rave i només l'interessa criticar-me? si que em sap greu, perquè a mi, discutir, dialogar, parlar sobre un tema m'agrada, llàstima que a vostè només li agrada la critica ANÒNIMA i sense cap argument.

Anònim ha dit...

Em sembla que vostè se sent una mica confús.
Possiblement hi ha força persones que consideren el mateix del seu procedir i per tant no és un únic descontent
De fet jo dic el mateix i em dic anònim dos per veure si hi ha més
Bona tarda

Jaume Masip Llop ha dit...

No dubto, ni ho fet mai, que hi ha gent que està descontenta amb el meu "procedir" és el més normal del món que hi hagi disparitat d'opinions. Tampoc dubto, perquè se li veu el plumero, anònim dos (i com és anònim no ho pot demostrar) que és vostè la mateixa persona que l'altre anònim.
Bona nit

Anònim ha dit...

anonim 2 et diu la veritat, la teva manera de ser no agrada a la gent i per aixó no pares de fer amics. Segueix així i et faras el puto amo del poble......
anonim 3.

Jaume Masip Llop ha dit...

Bé, la meva paciència d'intentar parlar amb les parets s'ha acabat, i més tenint present que avui comença la campanya electoral i posaré moltes coses relacionades els propers dies.
Per tant exercint la meva llibertat, en el meu bloc personal no publicaré cap més comentari anònim.
Si algú vol participar, opinar, debatre o qualsevol altra cosa, s'haurà d'identificar degudament.
Salut i bona campanya, que tothom tingui el coneixement de proposar molt i criticar poc.
Salut

Anònim ha dit...

pedruscall cobard i fastigos a fer punyetes.
Salut i republica.