diumenge, 22 de setembre del 2013

Campionat de Catalunya de Llagut, Flix, 21 i 22 de setembre de 2013.


La veritat és que sóc bastant desendreçat, potser és perquè el que realment m’agrada és aprendre, aprendre el que m’agrada, i per això no hi poso premeditació, si actués amb premeditació, pensant en que després podria utilitzar la informació per a coses com escriure, divulgar, compartir, potser seria més endreçat i faria notes i fitxes de tot el que vaig anotant en el pensament o en papers que em trobo per les butxaques o pels racons de la taula de l’ordinador.
I dic això perquè vinc del riu, de veure un espectacle màxim del que es pot fer al nostre riu i pensant en el cub nàutic de Flix m’ha vingut al cap una cosa que vaig llegir, fa temps i no sé on, d’aquí el preàmbul, que deia que quan s’ajunten dos catalans munten una associació!.
Hi ha moltes associacions a Flix, jo en sóc actualment president d’una, l’associació cultural “La Cana”, n’hi ha per a molts de tots els gustos, unes més grans i d’altres de molt petites, unes que funcionen molt bé i altres que van fent, unes que tenen garantit el futur i altres, com la cana, que tenen pendent el relleu generacional.
També vaig llegir una vegada, tampoc no sé on, d’aquí una altra vegada el preàmbul, que en mots dels àmbits de la vida, la indústria, la cultura, etc. és molt important que hi hagi molts emprenedors, mirat de manera global, que és el mateix que dir mirar des del punt de vista de la comunitat, poble o tribu (es nota que m’agrada aquesta paraula?) per a que alguns tinguin èxit n’hi ha d’haver altres que no en tinguin, és allò de “prova i error” que es, potser, una de les úniques formes de progressar o tenir èxit, dient-ho d’una altra manera, si tenim moltes associacions, per força, alguna ha de tenir èxit!
A Flix, jo en voldria destacar dos, el Grup de Natura Freixe, que ha aconseguit grans coses en l’àmbit de la natura,  la divulgació i fins hi tot l’ensenyament i el Club Nàutic Flix que avui ha tornat a sorprendre a tothom amb la organització i participació, amb molt èxit, del Campionat de Catalunya de Llagut.
Vagi des d’aquí la meva més sincera i gran felicitació per l’espectacle que he presenciat, que hem presenciat al riu de baix aquest cap de setmana, pels resultats i sobre tot per la organització, jo m’he perdut una part perquè he treballat de tarda i només he pogut fer les fotos que he pogut fer!









































3 comentaris:

Andreu ha dit...

Osti Jaume, són boníssimes les fotos. M'ha dit un company que fa esports que te'n segrestarà una i te la signarà al setmanari L'EBRE d'este divendres. No t'importa, no?

Jaume Masip Llop ha dit...

Cap problema!

Anònim ha dit...

Hi torno. El tamburet té 3 potes: ets bo, el rem és plàtic i lo riu permet copsar-ho. D'un Massip de Betulo. ramon