dilluns, 24 d’agost del 2009

Ero d'Ercros

Jo els conec a tots, amb alguns hi he treballat molts anys i hem compartit tota classe de moments i hem esmorçat o berenat junts moltes vegades, amb altres hi treballo encara, dos són de la família, n'hi ha que ens trobem cada dia a l'hora d'entrar a treballar i parlem del temps, del poble o de coses més banals i també n'hi ha que només ens saludem pel carrer o fem petar la xerrada si ens trobem fent una cafè, tots treballem a la mateixa empresa que, com a gairebé totes, això ho hauríem de tenir clar, no els importa ningú, per a elles som una part de la cadena productiva i prou, i el dia que no ens necessita, doncs adéu i no et donaran ni les gràcies, jo no les vull per a res.
La situació no és agradable per a ningú, però ells la pateixen, sabem que tornaran a treballar però de moment alguns seran acomiadats i altres se'n aniran a l'atur. N'hi ha que es pregunten què han fet malament per a que els hi toqui a ells, a d'altres se'ls veu la preocupació al rostre i n'hi ha que porten la processó per dins.
Tot plegat és un bon embolic, uns saben com anirà el tema, a d'altres encara els hi han de dir i alguns esperen que s'estudii el seu cas. Esperem que la situació es clarifiqui aviat i sobre tot que millori, jo només els puc dir, ànim! estem amb vosaltres!

2 comentaris:

enric ha dit...

Gràcies Jaume!
Jo sóc dels que ha compartit amb tu molts berenars, sopars i esmorzars, ja que hem treballat junts molts anys. T'agraeixo el teu suport per la part que em toca i que puc dir-te...Això és una loteria i a mi també m'ha tocat. Encara que reconec que hi han situacions molt més dures i difícils d'entendre dins d'aquest ERO, que espero i desitjo que amb les últimes negociacions que s'estan tenint amb l'empresa és solucionin. Gràcies de nou Jaume a tu i a tots els companys que estan al nostre costat.

lluis ha dit...

Jo pregaria a les persones que no tenen gaire idea de com va el jaleo doncs que no facin anar demagogia perquè d'aquesta manera es crea el caos i la inseguretat. Si tanquen doncs tanquen i ens buscarem feina.